مهم ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟ آیا می دانید که شما به کدام یک از این دو نیاز دارید؟
در واقع بسیاری از مردم تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را نمی دانند. این بدان معنی است که آن ها نمی توانند ارزش های متمایز و مهمی را که می توان از هر دو سرویس جداگانه به دست آورد را فهم کنند. هنوز هم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی دو کلمه ای هستند که به جای هم کاربرد می شوند و به همین ترتیب می توانند کارهایی را که به جای همدیگر را اتمام می دهند هم به عنوان لیست وظایف خویش داشته باشند. اما به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید از کمپین تلفنی خود بیشترین بهره وری ممکن را ببرید، به شناخت تفاوت بین این دو و وضعیت استفاده از آنها برای بالابردن شرایط تجارتی خویش بهره گیری کنید. در این نوشته هدف داریم لغایت مهم ترین تفاوت بین بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را برای شما مطرح نماییم و پس از مطالعه این نوشته و شناخت تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می توانید متناسب با کسب وکار و نیاز خودتان گزینه باره بیچارگی خویش را برگزیدن کنید.
بازاریابی در اینستاگرام
کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک پایین اخذ کنید.
فروش اخص - ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان
مهم ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟
یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخی در میان کسب و کارها به کارگیری این دو کلمه یعنی بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی به جای یکدیگر است. کلمه ی سنتی فروش تلفنی یک اصطلاح بسیار قدیمی است که به عنوان تکاپو جداگانه ای از دیرباز به آن پرداخته شده است. ولی بازاریابی تلفنی روشی است که در سنجش با روش نخست زیاد جدیدتر بوده و بیشتر به عنوان یک اصطلاح کلیدی در امور سوداگری کاربرد می شود که حتی فروش تلفنی هم می تواند گرد از پایین مجموعه ها و عناصر آن به حساب بیاید. امروزه بسیاری از کارآزمودگان صنعت کسب و کار از واژه ی بازاریابی تلفنی کاربرد می کنند الی کل فعالیت هایی را که از طریق تلفن سپریدن می دهند، در جهت استفاده از ارتباط با مشتری به شغل گیرند. این دربرگیرنده ایجاد یک گروه از مشتریان برای یک محصول یا خدمات خاص یا برپایی فرصت های جدید به هدف هدایت مشتریان، ارائه ی اطلاعات، سپریدن تحقیقات بازار، فروش محصولات و خدمات مشتریان جدید و مشتریان پیشین می باشد.
بنابراین باید بدانید که اصطلاح بازاریابی تلفنی یک اصطلاح کلیدی می باشد که شامل فروش تلفنی و سایر گونه ها تبلیغات بازاریابی ها در ادب جامعه ی خویش می شود. به یاد داشته باشید که شما هم مشابه دیگران این اشتباه فاحش را اتمام ندهید و از بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی یا وارونه بهره گیری نکنید.
مطلب پیشنهادی: ۴ راهبرد کامیاب برای ایجاد وفاداری در مشتری
همیشه در اثناء به کارگیری سرویس ویژه برای کسب و کار خویش باید موارد مهم ذیل را در نظر داشته باشید:
بازاریابی تلفنی جذب خدماتی است که مایه ایجاد علاقه، برپایی فرصت، فراهم آوردن اطلاعات، بازخورد مشتریان، امکان ملاقات و برپایی پیوستگی های تلفنی می باشد. اما فروش تلفنی شامل خدماتی می باشد که محصولات یا خدمات خود را به صورت سر راست و از طریق تلفن مشتریان تان می فروشید.
بازاریابی تلفنی چشم اندازی را ایجاد می کند که بدست آن افرادی را پیدا می کنید تا در مورد آنچه شما به آن ها به عنوان فرآورده یا خدمات رهنمود می دهید، اطلاعات زیادی به دست آورده و فرصت مناسبی برای شناخت مشتریان و سوداگری شما به دست بیاورد. در روبرو فروش تلفنی می تواند این فرصت را برای سوداگری خود و شرکت شما به صورت کوچک تری اتمام دهد.
بعد از اینکه با تفاوت اصلی بین دو کار و جنبش بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی مستحضر شدید دیگر این شما هستید که می توانید انتخاب کنید کدام سرویس می تواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. انتخاب شما به طور کامل وابستگی به نتایجی دارد که شما می خواهید از کسب و کار خویش به دست بیاورید.
بازاریابی تلفنی
کاربرد بازاریابی تلفنی چیست؟
. بازاریابی تلفنی پروژه زمان بر و هزینه بری است که مایه پیدا کردن مشتریان جدید و برپایی علاقه به برند شما و همین طور شفا فروش محصولات و خدمات شما با اطلاعات سر راست به مشتری ها اتفاق می افتد.
. بازاریابی تلفنی باعث شناسایی منابع خفته و بسیار خوب برای تیم های فروش تلفنی شما می شود.
. به جای خرید اطلاعات، شما هم اکنون یک منبع قابل اطمینان دارید که از طریق تیم فروش تلفنی به آن دسترسی خواهید داشت.
. با بازاریابی تلفنی شما می توانید کمپین های تبلیغاتی زیاد خوب برای فروش محصولات از طریق فروش تلفنی به دست بیاورید.
. بازاریابی تلفنی خوب و پسندیده می تواند احتیاج شما را برای دوره های طولانی از تماس های تلفنی و فروش های تلفنی بلندمدت و خسته کننده نجات دهد.
. بازاریابی تلفنی هزینه های آموزش را کاهش می دهد و باعث یادگیری یک مهارت جدید در میانی فروشندگان تلفنی شما می شود.
. بازاریابی تلفنی به صورت حرفه ای، نام تجاری محصول یا خدمات شما را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد.
. بازاریابی تلفنی سبب می شود الی میزان مشتریان موجود و روند خرید یک طرح کسب و کار جدید برای شما را اندازه گیری می کند.
تیم های بازاریابی تلفنی می توانند اطلاعات شما را پردازش کرده و اطلاعات کوتاه و ساده ای را جهت آنالیز تعبيه و ارسال کنند.
. بازاریابی تلفنی می تواند مشتریان حاضر به خرید را تشخیص داده و سرمایه گذاری های اختصار مدت شما روی آن ها را به سهم برساند.
. باعث افزایش مهارت ارتباط های تلفنی و برپایی ارتباط های اغلب شما می شود.
. بازاریابی تلفنی مایه ایجاد رضایت اغلب در مشتری شده و پا را فراتر از نیازهای مشتریان می گذارد.
مطلب پیشنهادی: باشگاه مشتریان: فرصتی مناسب برای قدردانی از وفاداری کاربران
فروش تلفنی چه خدماتی را می تواند برای شما به ارمغان داشته باشد؟
اگر در حال آماده شما اطلاعات مشتری خود را داشته باشید پس شما نیاز به کسی دارید که به طور مداوم و متقاعد کننده آن ها را متقاعد به خرید محصولات شما کند.
. تیم های فروش تلفنی حرفه ای تعلیم دیتا می شوند تا بتوانند با کاهش هزینه های احتمالی میزان متقاعد کردن مشتریان را بالا اسیر و رضایت مندی آن ها را جلب کنند.
. فروش تلفنی باعث می شود شما کمپین های تبلیغاتی تدارکاتی را با اطلاعات دقیق تری به مشتریان ارائه کرده و به صورت سازمان مکشوف به سوالات آن ها پاسخ دهید.
. یک فروش تلفنی تاثیرگذار احتیاج به تخصص دارد. که باعث صرفه جویی پول و زمان تیم فروش شما شده و همین طور نیازهای فعلی تان را برآورده می کند.
. اندازه ی کمپین فروش تلفنی بسته به هزینه ای دارد که شما به این کار گزین کردن خواهید داد.
. تماس های تلفنی بیچارگی به روحیه ی خاصی دارند و اگر کارمند شما تجربه ی مناسبی از گفتگو کردن با شخص پشت تلفن را نداشته باشد شاید که باعث می شود آن ها از خرید محصولات شما مایوس گردند.
. شما می توانید هزینه های سفرهای تبلیغاتی را با داشتن یک تیم فروش تلفنی حذف کنید.
. اگر متعلق به گونه افراد هستید که برادر دارید همواره با مشتریان خود در بستگی باشید ولی علاقه مندی زیادی به پیوستگی سر راست با آن ها ندارید، بعد به شما رهنمود می کنیم فروش تلفنی را ساحل گذاشته و به بازاریابی تلفنی بپردازید.
به یاد داشته باشید که هر دو نوع سرویس های بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می تواند توسط همان کمپانی اجرا شود و در واقع این دو گروه می توانند در قالب یک تیم مشترک به صورت استراتژیک با هم کار کنند. یک تیم کامیاب می تواند مجموعه ای از منافع خفته را تولید کند و از هر دو گروه بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی برای دستیابی به این منظور استفاده کند. اگر هر دو تیم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی با هم شغل کنند نتایج قابل توجهی در جهت پیشرفت اهداف شرکت به دست خواهد آمد.
بازاریابی در اینستاگرام
کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک ذیل دریافت کنید.
فروش ویژه - ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان
با این حال کل شرکت ها می توانند طیف گسترده ای از گونه ها تماس های تلفنی، بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی، تلفن های ورودی و تلفن های خروجی ارائه دهند. به شما رهنمود می کنیم با توجه به شرایط شرکت تان و نیازمندی های خود بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی را برگزیدن کنید که با کار و روحیات شما همسو باشد. ولی به یاد داشته باشید که دائم روش های ترکیبی می تواند تمامی گروه های مشتریان را پوشش دهند.
VLC بهزودی از AirPlay اپل پشتیبانی میکند
پتنت اپل مجهز به نمایشگر تمامصفحه و بدون بریدگی رؤیت شد
مهمترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟
۶۷ میلیون ایرانی کاربر اینترنت هستند/ ٩۴ درصد کاربران از اینترنت موبایل استفاده می کنند نه اینترنت ث
قاب موبایلی که دوربین سلفی جداشونده دارد
بستنی حصیری 7.1 درصد از کاربران اندروید را به خود اختصاص داد!
تلفنی ,بازاریابی ,های ,مشتریان ,ها ,یک ,بازاریابی تلفنی ,فروش تلفنی ,تلفنی با ,با فروش ,می تواند ,تفاوت بازاریابی تلفنی ,کتاب الکترونیکی بازاریابی ,فروش تلفنی چیست؟ ,ترین تفاوت بازاریابی
درباره این سایت