اکثر ملت تفاوت بین بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نمی دانند. این پرتو می دهد که آنها ارزش های متمایزی را که می توان از هر سرویس به دست آورد، فهم نمی کنند. کلمات ldquo;بازاریابی تلفنیrdquo; و ldquo;فروش تلفنیrdquo; هنوز هم بیشتر به عنوان هم چم بهره گیری می شوند. ولی اگر می خواهید از کمپین تلفنی خود بیشترین سهم را ببرید، شناخت تفاوت ها و وضعیت استفاده از هر سرویس برای شما بایسته ست.

به طور سنتی، فروش تلفنی (یک اصطلاح بسیار قدیمی) به عنوان فعالیتی جداگانه و مستقل وجود داشت. اما بازاریابی تلفنی بسیار جدیدتر است و اغلب به عنوان یک اصطلاح کلیدی مورد بهره گیری قرار می گیرد و فروش تلفنی را نیز شامل می شود.

امروزه بسیاری از کارآزمودگان صنعت با واژه بازاریابی تلفنی کل تکاپو هایی را که از تلفن برای وابستگی با مشتریان (بالقوه) بهره گیری کنند، توصیف می کنند. مستحضر ساختن مشتریان از یک فرآورده یا سرویس، فرآوری سرنخ یا فرصت، هدایت مشتریان فعلی، ارائه اطلاعات، انجام تحقیقات بازار و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان جدید یا فعلی نیز در همین گستره است. بنابراین، بازاریابی تلفنی تبدیل به یک اصطلاح جامع شده که دربرگیرنده فروش تلفنی و دیگر مفاهیم پیوسته نیز می شود.

با کل ی این اوصاف، بازاریابی و فروش تلفنی تعاریف کاملا مشخصی دارند:

بازاریابی تلفنی: خدماتی است که مایه برپایی علاقه، برپایی فرصت ها، اجتماع اطلاعات، بازخورد مشتریان، جلسه های ملاقات و سرنخ از راه تلفن می شود.

آیا میل دارید بصورت مجانی از نرم افزار CRM بهره گیری نمایید؟
دموی نرم افزار CRM را مشاهده نمایید
فروش تلفنی: خدماتی است که نیروی فروش طی آن از طریق تلفن محصولات یا خدمات خویش را به صورت مستقیم به مشتری به فروش می رساند.

بازاریابی تلفنی سرنخ برپایی می کند، به کسان پروانه می دهد لغایت در مورد آنچه شما به آنها پیشنهاد می دهید اطلاعات کسب کنند و فرصتی مشترک برای مشتری و کسب و کار برای کسب اطلاعات اغلب در مورد یکدیگر فراهم می کند. فروش تلفنی این فرصت ها را برای شرکت شما به درآمد تبدیل می کند.

حالا کدام یک به شغل شما می آید؟ استجابت این سوال پیوستگی به نتایج باره نظر و اهداف شما دارد.

بازاریابی تلفنی برای شما چه کاری اتمام می دهد؟
بازاریابی تلفنی سررسید و هزینه پیدا کردن مشتریان جدید را با ارائه سر راست اطلاعات به مشتری، به برپایی علاقه به برند، فرآورده یا خدمات شما گزین کردن می دهد.
شناسایی سرنخ های عالی برای تیم فروش تلفنی شما.
منبع اطلاعات قابل اطمینانی برای تیم فروش تلفنی شما ایجاد می کند.
کمپین های بازاریابی تلفنی خوب به کمپین های فروش تلفنی عالی منجر می شوند.
بازاریابان تلفنی چیره دست دربایستن به دوره های گران قیمت و طولانی برای تماس های اولیه در تیم های فروش را حذف می کنند.
به صورتی پیشه ای، برند، محصول یا خدمات شما را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد.
روند خرید مشتریان فعلی و یا پتانسیل کسب و کار جدید را مشخص می کند.
تماس های ورودی فرصت خدماتی را فراهم می کند که بعدا می تواند به فرآوری سرنخ یا فروش اغلب منجر شود.
تیم های بازاریابی تلفنی می توانند خطوط ldquo;اطلاعاتrdquo; شما را پردازش کنند، لغایت درخواست های ساده اطلاعات به مشتری منجر می شوند.
تماس های تلفنی موقعیت های تحقیق بازار را فراهم می کند که می تواند منجر به تولید سرنخ نیز بشود.
بازاریابی تلفنی بیشتر می تواند ldquo;موقعیت های دم دستrdquo; را پرتو دهد. این موقعیت ها مشتریانی هستند که از قبل آماده خرید یک فرآورده یا خدمات هستند و به قانع کردن یا ایجاد حس بایستگی خرید احتیاجی ندارند.
هماهنگ کردن جلسات کاری چیرگی است. بازاریابان تلفنی با تجربه، جلسه های قوی تری می گذارند می کنند.
بازاریابی تلفنی کمک می کند جلساتی با مشتریانی داشته باشید که دقیقا به دنبال آنچه که شما ارائه می دهید، هستند.
بازاریابی تلفنی رضایت مشتری را موجب شده و بیشتر از نیازهای مشتری فراتر می رود، که در تمام انواع مشتری اهمیت فراوان دارد.
فروش تلفنی برای شما چه کاری انجام می دهد؟

تفاوت بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی


اگر در حال حاضر اطلاعات تماس مشتریان احتمالی خویش را دارید، دربایستن به کسی دارید که با دنبال های درست و متقاعد کننده، این سرنخ ها را به مشتری تبدیل کند.
یک تیم فروش تلفنی حرفه ای نرخ تبدیل سرنخ به مشتری را افزایش، و هزینه های هر فروش را تفریق می دهد.
اغلب، تیم های تخصصی فروش تلفنی باید بتوانند با رعایت اصول تصادف با مشتری ها، سرنخ های سخت (مثلا مدیران ارشد) را به مشتری تبدیل کنند.
کمپین های فروش تلفنی در ساحل اطلاعات ریزبین مشتری که بدست کمپین های بازاریابی ارائه شده به راستی شغل می کنند.
اندازه کمپین های فروش تلفنی را می نا متناسب با بودجه تغییر داد.
تماس تلفنی سرد (تماس اولیه با کسی که اطلاعاتی از شما ندارد) نیاز به روحیه ای ویژه دارد. اگر می خواهید ارز این طریق فروش بهره گیری کنید، حتما از قوای کارشناس و با تجربه کمک بگیرید تا مشتری های احتمالی آزرده نشوند.
هزینه های جلسات حضوری را با یک تیم فروش تلفنی کارآمد کاهش دهید.
اگر شما در گفتگو کردن با مشتریان در باره محصولات و خدمات خود مشکلی ندارید، اما در برقراری ارتباط با مشتریان ناتوانی دارید، به کمک بازاریابی تلفنی نیازمندید.

اگر در جذب مشتریان خفته خوب عمل می کنید اما تبدیل سرنخ به مشتری برای شما دشوار است، به فروش تلفنی نیاز دارید.

VLC به‌زودی از AirPlay اپل پشتیبانی می‌کند

پتنت اپل مجهز به نمایشگر تمام‌صفحه و بدون بریدگی رؤیت شد

مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟

۶۷ میلیون ایرانی کاربر اینترنت هستند/ ٩۴ درصد کاربران از اینترنت موبایل استفاده می کنند نه اینترنت ث

قاب موبایلی که دوربین سلفی جداشونده دارد

بستنی حصیری 7.1 درصد از کاربران اندروید را به خود اختصاص داد!

تفاوت های فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی چیست؟

تلفنی ,های ,بازاریابی ,مشتری ,مشتریان ,سرنخ ,فروش تلفنی ,بازاریابی تلفنی ,می کند ,به مشتری ,کمپین های

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Amanda's page Sarah's life نقد و بررسی لوازم برقی googleit مطالب اینترنتی چشمک مطالب اینترنتی فایل جو بلاگ 67 درجه Joseph's page